Menu HELPDESK

Вокалдық өнер

«6В02103 – ВОКАЛДЫҚ ӨНЕР»

Білім беру бағдарламасы бойынша

шығармашылық емтихан өткізу

БАҒДАРЛАМАСЫ


            І.МАМАНДЫҚТАН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЕМТИХАН

Жеке бағдарлама талапкердің орындаушылық құзіреттілігін аша түсуі керек. Бағдарлама:

1.       Көне ария;

2.       Батыс еуропа, орыс және қазақстандық композиторларының операларынан ария;

3.       Қазақ халық әні


Талапкерлер үшін

шығармашылық емтихандарды бағалау критерийлері

І-шығармашылық емтихан


36-50 Өте жақсы:

Талапкер ерекше вокалдық дауыс мүмкіншіліктерін, стиль мен музыканы сезінуін, жоғары көркем-орындаушылық мәдениеті мен әртістік қабілеттілігін, интонация тазалығынкөрсетуі тиіс.

21-35 Жақсы:

Талапкердің шығарманы орындауы мағыналы, авторлық мәтін нақты оқылған, стилистикалық түрде сақталған түрде болу керек. Бірақ бұл ретте ол вокалды-техникалық еркіндікті көрсете алмаған, орындаушылық сапасымен ерекшеленбеген болса.

5-20 Қанағаттанарлық:

Орындалатын шығармалардың стилистикасы мен мазмұнын нашар түсіну, мәнерлеу мүмкіншіліктерін ( есту, фразировка, ритм), музыкалық интонация тазалығын жеткіліксіз меңгеру.

0-4 Қанағаттанарлықсыз:

Ұстамдылықтың,  ырғақтық ерік-жігердің болмауы, вокалды-техникалық және көркемдік орындаушылықтың әлсіз болуы, нотаның таза болмауы, бағдарламаның оқуға түсу үшін қажетті деңгейге сәйкес келмеуі.


ІІ. МУЗЫКА-ТЕОРИЯЛЫҚ ПӘНДЕР БОЙЫНША ЕКІНШІ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЕМТИХАН


Музыканың қарапайым теориясы – билеттер бойынша ауызша: дыбыстан және тоналдылықтан диатоникалық интервалдар мен аккордтарды құру және анықтау (мажор мен минордың 2-ден 5-ке дейінгі негізгі белгілері), ырғақ сезімін тексеру. Сольфеджио оқулығынан нөмірді парақтан оқу.

Сольфеджио – (жазбаша) кезең түрінде өтетін және хроматикалық дыбыстары бар диатоникалық 1-дауысты диктант.


Талапкерлер үшін

шығармашылық емтихандарды бағалау критерийлері

ІІ-шығармашылық емтихан


36-50 Өте жақсы:

Диктантты дұрыс жазу; музыканың қарапайым теориясы курсының тақырыптарын терең білу; интервалдарды немесе аккордты дәл және жылдам анықтау; ырғақты суретті дәл және нақты қайталау; нөмірді жақсы қарқынмен оқу, айқын интонация, тоналдылықты дәл анықтау

21-35 Жақсы:

Диктантта шамалы дыбыстық және ритмикалық қателіктердің болуы; музыка теориясының теориялық курсының тақырыптарын жақсы білу; интервалдарды немесе аккордты анықтаудағы аз кідірістер; тоқталумен нөмірді оқу, интонациялаудағы дәлсіздіктер

5-20 Қанағаттанарлық:

Диктант жазудағы елеулі қателіктер; музыканың қарапайым теориясының теориялық курсының тақырыптарын нашар білу; интервалдар мен аккордтарды дұрыс анықтамау; нөмірді сенімсіз оқу

0-4 Қанағаттанарлықсыз:

Диктант жазу дағдыларының болмауы; музыканың қарапайым теориясының теориялық курсының тақырыптарын білу деңгейінің төмендігі; нөмірді оқу дағдыларының болмауы.