Арт-менеджмент
«6В02123 – АРТ-МЕНЕДЖМЕНТ»
Білім беру бағдарламасы бойынша
шығармашылық емтихан өткізу
БАҒДАРЛАМАСЫ
1. Жалпы сипаттамасы
Қабылдау талаптарының бағдарламасы 6В02123 – «Арт-менеджмент» мамандығына түсетін талапкерлерге арналған. Бағдарлама түсу емтихандарын өткізу рәсімінің сипаттамасын, тапсырмалардың мысалдарын және түсу емтиханында талапкерлерге ұсынылатын тақырыптар мен тапсырмалардың негізгі тізімін қамтиды. Қабылдау емтиханы күндізгі форматта өткізіледі.
Түсу емтихандарын өткізу кезінде міндетті түрде техникалық хатшы білім алушының жеке басын сәйкестендіруді жүргізеді, ол үшін білім алушы өзінің ТАӘ-ін анық дауыстап атайды, кеңейтілген түрде куәлік көрсетеді.
2. Қабылдау емтихандарының мақсаты мен міндеттері
Түсу емтиханын өткізудің мақсаты оқуға түсушінің оқу және ғылыми жұмысқа дайындық деңгейін белгілеу және оны дайындаудың 6В02123 – «Арт-менеджмент» мамандығы бойынша ҚР жоғары білім берудің мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкестігі болып табылады.
Қабылдау емтиханының міндеті: бейнелі және логикалық ойлау қабілеттерінің болуын, ойдың өзіндік ерекшелігі мен ерекшелігін, өнердің, әдебиеттің, мультимедияның әртүрлі түрлеріндегі жалпы мәдени деңгейдің көрінісін анықтау.
3. Қабылдау емтихандарының құрылымы
Кіру талабы мыналарды қамтиды:
I. Кәсіби кезең - Арт-жоба
Жобаны жазуға қойылатын талаптар
1. Титул парағы.
1.1. Жобаның атауы.
1.2. Жобаның авторы – Т. А. Ә.
2. Жобаның ақпараттық картасы (паспорт).
1. | Жобаның толық атауы | |
2. | Жобаның мамандануы | |
3. | Жобаның мақсаты | |
4. | Жоба авторы (Т. А. Ә., кәсібі, атағы, мекенжайы, телефоны, факсы, электрондық поштасы) | |
5. | Жобаны іске асыру мерзімдері | |
6. | Жобаның географиясы | |
7. | Қолдау көрсететін ұйымдар немесе жеке тұлғалар | |
8. | Кадрлар | |
9. | Қаржыландыру көздері | |
10. | Арнайы ақпарат және ескертпелер |
3. Жобаның қысқаша аннотациясы
Толық өтінімнің барлық бөлімдерін қайталайтын жобаның қысқаша мазмұны, 1 беттен аспайды (әр бөлікке бірнеше ұсыныстар). Жобаның өзектілігі, негізділігі, идеяны әзірлеу тереңдігі және оның іске асырылуы, болашағы, жобаны іске асыру мерзімдері, қажетті қаражат көлемі.
4. Жобаның сипаттамасы және оның негіздемесі
4.1. Мәселені қою, қажеттіліктің сипаттамасы (бір беттен артық емес).
Жобаның өзектілігі - қазіргі уақытта жоба не үшін қажет, ол қандай мәселені шешеді?
Мәселені шешу әдістерімен шатастырмаңыз!
1.2. Жобаның мақсаттары мен міндеттері.
1.3. Жобаның сипаттамасы: жобаның болашағы, алға қойылған мақсаттарға жетудің стратегиясы мен әдістері (идеяның пысықталу тереңдігін көрсету).
Жобаны іске асыру тетігі – мақсаттар мен міндеттер, қажетті ресурстар мен кадрлық қамтамасыз ету және т. б. қалай іске асырылатын болады.
Бұл бөлік ең егжей-тегжейлі болуы керек!
Күтілетін нәтижелер (нәтижелер мүмкіндігінше нақты сипатталады).
Бөлімде сұрақтарға жауап беретін ақпарат бар: жобаның соңында қандай нәтижелерге қол жеткізу жоспарланған? Жобаны іске асыру барысында нақты не өзгереді? Жобаны іске асыру аталған мәселені толығымен алып тастай ала ма?
Күнтізбелік кесте (жобаны іске асырудың жұмыс жоспары). Іске асыру аптасы/айы және орындаушылары көрсетілген негізгі іс – шаралар бойынша кесте-графикті ұсыныңыз.
Белгіленген нәтижелерге қол жеткізуді бағалау және есептілік.
Жобаны (мониторингті) орындау барысында да, оның қолданысы аяқталғаннан кейін де қойылған мақсаттарды, міндеттерді және көзделген нәтижелердің жетістіктерін жүзеге асыруды кім және қалай бағалайтын болады.
Жобалардың тақырыбы міндетті түрде мынадай бағыттарға сәйкес болуы тиіс:
1. Музыка және орындаушылық өнер
2. Сандық өнер (компьютерлік бағдарламалар мен технологиялар, соның ішінде компьютерлік графика, виртуалды және кеңейтілген шындық арқылы өнер туындыларын жасау).
4. Графикалық дизайн (қазіргі шоу - бизнес мүшелері мен шығармашылық өнімдер үшін логотиптер, Имидж, брендинг және басқа графикалық элементтер жасау.
5. Өнер индустриясындағы іс-шаралар жобалары және креативті стартаптар
Шығармашылық кезеңді бағалау критерийлері:
І-шығармашылық емтихан (кәсіби кезең - Арт-жоба)
36-50 Өте жақсы: Жобалық қызметке талапкердің шығармашылық емтиханын бағалау критерийлері.
I. Жобалық қызмет технологиясы бойынша жобаның орындалуын бағалау критерийлері:
- таңдалған тақырыптың өзектілігі;
- тақырыпты ашу тереңдігі, қойылған міндеттерді орындау;
- жобаның практикалық құндылығы;
- жоспарға сәйкестік;
- қорытындылардың дұрыстығы;
- жобаны әзірлеу мен іске асырудың өзіндік және алуан түрлі тәсілдері;
- дизайнның дұрыстығы мен сауаттылығы.
II. Жобаны қорғау критерийлері ұсынылған жоба материалының мазмұны мен иеленуі бойынша бағаланады:
- емтиханда сөз сөйлеу (ұсынылатын жобаның материалын меңгеру, көрнекілік, сөйлеу мәдениеті);
- сұрақтарға жауап беру қабілеті.
- өз көзқарасын қорғай білу.
- слайдтардың саны сөйлеудің мазмұны мен ұзақтығына сәйкес келеді (7 минуттық сөйлеу үшін 10 слайдтан артық емес пайдалану ұсынылады);
- талапкер регламент шеңберіне дәл сәйкес келеді (7-10 минут).
21-35 Жақсы:
I. Жобалық қызмет технологиясы бойынша жобаның орындалуын бағалау критерийлері:
- жобада таңдалған тақырыптың өзектілігі көрсетілмеген;
- жобаның тақырыбы ашылмаған, қойылған міндеттерді орындамаған;
- жобаның практикалық мәні көрсетілмеген;
- жоспарға сәйкессіздік.
- қорытындылардың дұрыстығы бар, бірақ жобада көрсетілмеген;
- жобаны әзірлеу мен іске асырудың өзіндік ерекшелігі мен алуан түрлілігі жоқ.
- жобаның дұрыс емес және сауатсыз ресімделуі;
II. Жобаны қорғау критерийлері, ұсынылған жоба материалының мазмұны мен иеленуі бойынша бағаланады:
- емтиханға қатысу (ұсынылған жобаның материалын меңгеру, көрнекілік, бірақ сөйлеу мәдениеті жоқ)
- сұрақтарға жауап беру қабілеті (толық емес);
- өз көзқарасын қорғай алмау;
- слайдтардың саны сөйлеудің мазмұны мен ұзақтығына сәйкес келмейді (7 минуттық сөйлеу үшін 10 слайдтан артық емес пайдалану ұсынылады);
- талапкер регламент шеңберінен асады (7-10 минут);
5-20 Қанағаттанарлық:
I. Жобалық қызмет технологиясы бойынша жобаның орындалуын бағалау критерийлері:
- жобада таңдалған тақырыптың өзектілігі көрсетілмеген;
- жобаның тақырыбы ашылмаған, қойылған міндеттерді орындамаған;
- жобаның практикалық мәні көрсетілмеген;
- жоспарға сәйкессіздік;
- жобада қорытындылардың негізділігі көрсетілмеген;
- жобаны әзірлеу мен іске асырудың өзіндік ерекшелігі мен алуан түрлілігі жоқ;
- жобаның дұрыс емес және сауатсыз ресімделуі.
II. Жобаны қорғау критерийлері, ұсынылған жоба материалының мазмұны мен иеленуі бойынша бағаланады:
- емтиханға қатысу (ұсынылған жобаның материалын білмейді, сөйлеу мәдениеті жоқ);
- сұрақтарға жауап бере алмау;
- өз көзқарасын қорғай алмау;
- слайдтардың саны сөйлеудің мазмұны мен ұзақтығына сәйкес келмейді (7 минуттық сөйлеу үшін 10 слайдтан артық емес пайдалану ұсынылады);
- талапкер регламент шеңберінен әлдеқайда асып түседі (7-10 минут);
0-4 Қанағаттанарлықсыз: жобаның болмауы.
II. Шығармашылық кезең-шығармашылық ойлау
Бұл жұмыста талапкер өзінің шығармашылық даралығын ашуы керек. Орындау уақыты: дайындыққа - 15 мин, қорғауға-5 мин.
Мақсат-шығармашылық және бейнелі ойлау қабілеттерін тексеру.
Тапсырманың мазмұны: Талапкерге сурет ұсынылады (сурет емтихан билетінде көрсетіледі). Шығармашылықты қолдана отырып, кем дегенде 10 сөйлеммен әңгіме құру қажет.
Әңгіме кестенің екінші бағанында қолмен (схемалық түрде) жазылады (кестені қараңыз). Сурет бөлшектері фрагмент ретінде таңдалады. Жұмыстың маңызды бөлігі-түсініктемелер.
Тапсырманы орындауға арналған кесте
Сурет | Түсініктемелер |
Түсініктемелер мәтіні |
Қосымша: оқиғалардың ықтимал дамуын болжау; лейтмотив, музыкалық тақырып, визуалды шешімдер ұсыну (камераның қозғалысы, арнайы эффекттер) және т.б. ұсынылған дәйектіліктің негізгі идеясын белгілеңіз, автор көрерменге өзінің әңгімесімен не айтқысы келеді(қысқаша).
Тапсырмаларды орындау үшін негіз (сурет) шығармашылық сынақ өткізілетін күні (түсу емтиханының кестесі бойынша) жарияланады.
Шығармашылық кезеңді бағалау критерийлері:
ІІ - шығармашылық кезең (шығармашылық ойлау)
- 36-50 Өте жақсы: – түсіндірме мысалдармен толық жауап. Қойылған мәселенің мәнін толық ашатын дұрыс, сауатты, жан-жақты, толық дәлелді жауап берді;
- 21-35 Жақсы: - мысалдармен жеткілікті толық жауап, бірақ шамалы дәлсіздіктермен;
- 5-20 Қанағаттанарлық: - толық емес жауап, қателіктер мен кемшіліктердің болуы, мысалдардың болмауы, білімдегі кейбір олқылықтар;
- 0-4 Қанағаттанарлықсыз:- толық емес жауап немесе оның болмауы, қателіктердің болуы және білімдегі елеулі олқылықтар.
III. Бейне визитка (ағылшын тілін білуді комиссия стратегиялық нұсқа ретінде құптайды).
Бейне визитка (мультимедиялық өзін-өзі таныстыру)
Тапсырманың мазмұны: Бейне визитка талапкерді шығармашылық тұлға ретінде сипаттауы керек. Сондықтан оның ақпараттық-мазмұндық жүктемеден басқа эмоционалды-бейнелі компонентті де алып жүруі маңызды. Яғни, мүмкіндігінше жарқын орындалды, есте қаларлық болды. Бірақ сонымен бірге ол өзінің негізгі міндетін орындай отырып, анық және түсінікті болып қала береді: талапкерді шағын бейнероликтің көмегімен мүмкіндігінше толық ұсыну.
Талапкер бейне визитка нысаны мен жанрын өз бетінше таңдайды. Оған талапкердің бейне жұмыстарынан немесе басқа шығармашылық жұмыстарынан қысқа үзінділер немесе кадрлар енгізілуі мүмкін.
Талапкер өзі туралы кадрда синхронды түрде немесе дауыстық мәтіннің көмегімен немесе түсіндірме кредиттердің көмегімен немесе осы формалардың синтезі арқылы немесе басқа тәсілдермен сөйлесе алады.
Бейне визит картасында сіз өзіңіз туралы деректерді орналастыруыңыз керек:
1. Аты-жөні, портреттік бейнесі
2. Жасы, күні, айы, туған жылы
3. Қала
4. Қызығушылықтар, хобби, дағдылар саласы - талапкерді шығармашылық тұлға ретінде, шығармашылық қызметтің белгілі бір салаларында белгілі бір дағдылары бар адам ретінде көрсете алатын барлық нәрсе. (Фото, видео, анимация, компьютерлік графика, кескіндеме, графика, әдебиет, музыкалық аспаптарда ойнау, ән айту, би).
Бейне визитканың хронометражы-3 минуттан аспайды. Кейбір жағдайларда, егер бейнеде шығармашылық жұмыстардың үзінділері болса, сіз одан да көп нәрсені жасай аласыз. Техникалық хатшыға алдын ала беріледі.
Шығармашылық кезеңді бағалау критерийлері:
ІІІ-шығармашылық кезең (Бейне визитка)
- 5-10 балл – бейне ұзақтығы мен форматының шарттарын орындау, бейне-визиткада ұсынылған ақпараттың сәйкестігі, бейне-визитканы жасаудағы шығармашылық тәсіл, бейнероликтің креативтілігі( идеяның жаңалығы, өзіндік ерекшелігі, ойлаудың икемділігі); ақпараттылық; бейнетүсірілім сапасы; жұмыстың эстетикасы;
- 0-5-бейне визитка бар, бірақ дизайн талаптарына сәйкес келмейді, мазмұны түпнұсқа емес, бейнеде және материалдың көрінуінде проблемалар бар.
Емтихандарды қабылдау жөніндегі комиссия хатшысының байланыс телефоны:Ишмухамедов Ерсұлтан Равильевич - +77077539590