Үрмелі және ұрмалы аспаптар
«6B02115 – АСПАПТЫҚ ОРЫНДАУШЫЛЫҚ»
Үрмелі және ұрмалы аспаптар
Білім беру бағдарламасы бойынша
шығармашылық емтихан өткізу
БАҒДАРЛАМАСЫ
І. МАМАНДЫҚ БОЙЫНША ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЕМТИХАН
1. Бағдарламаны орындау:
1. Ірі формадағы шығарма (аспаптық концерт бөлімі). Шығарманы таңдау аспапқа байланысты және кез-келген дәуір мен стилистикалық бағытқа тиесілі болуы мүмкін;
2. Виртуоздық сипаттағы пьеса немесе Қазақстан композиторларының пьесасы (соло туындысының орындалуы мүмкін);
3. 4 белгіге дейін гаммаларды және нота бойынша 5 түрлі сипатты этюдтерді орындау.
І-шығармашылық емтиханды бағалау критерийлері:
- Шығарманы музыкалық-көркем түсіндіру;
- Жұмыстың стилі мен формасын сезіну;
- Техникалық жабдықталуы (дыбысталу сапасы, техникалық шеберлігі, ойын тәсілдерін, штрихтарды және әртістікті меңгеру.);
- Орындалу тұрақтылығы.
Талапкерлер үшін
шығармашылық емтихандарды бағалау критерийлері
І-шығармашылық емтихан
36-50 Өте жақсы:
Талапкер әртістікті, орындаушылық еркіндікті, авторлық мәтінді оқуды, орындаушылық интонация мәдениетін, техникалық шеберлігін көрсетуі тиіс.
21-35 Жақсы:
Талапкердің орындауы мағыналы, дәл авторлық мәтін оқылып, стилистикалық түрде сақталған. Бірақ, ол техникалық еркіндікті көрсетпейді, орындау әр түрлілігі мен және дыбыс сапасымен ерекшеленбейді.
5-20 Қанағаттанарлық:
Орындалатын шығармалардың стилистикасы мен мазмұнын нашар түсіну, музыкалық интонацияның мәнерлі құралдарын жеткіліксіз меңгеру (ырғақ, фраза сезімі, көркем-бейнелі орындау, есту бақылауы).
0-4 Қанағаттанарлықсыз:
Ұстамдылықтың, бастаманың, ырғақтық еркінің болмауы, орындаушылық интонацияның техникалық және көркемдік құралдарын нашар меңгеру, бағдарламаның түсу үшін қажетті деңгейге сәйкес келмеуі.
ІІ. МУЗЫКА-ТЕОРИЯЛЫҚ ПӘНДЕР БОЙЫНША ЕКІНШІ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЕМТИХАН
Сольфеджио – жазбаша: хроматизмдермен, альтерациямен, ауытқулармен немесе туыстықтың бірінші дәрежелі тональділіктегі модуляциямен кезең түріндегі 2 дауысты диктант.
Гармония – билеттер бойынша ауызша (диатоникалық немесе хроматикалық секвенция; туыстықтың I дәрежелі үндестікте модуляциясы бар кезең немесе бір тонды құрылым; шағын туындыны талдау).
Талапкерлер үшін
шығармашылық емтихандарды бағалау критерийлері
ІІ-шығармашылық емтихан
36-50 Өте жақсы:
Диктантты дұрыс жазу; гармонияның теориялық курсының тақырыптарын терең білу; гармоникалық талдаудағы функцияларды дәл анықтау; модуляция және секвенция ойнау дағдыларын еркін меңгеру;
21-35 Жақсы:
Диктантта шамалы дыбыстық және ритмикалық қателіктердің болуы; гармонияның теориялық курсының тақырыптарын жақсы білу; модуляция және секвенция ойнау дағдыларын жақсы білу.
5-20 Қанағаттанарлық:
Диктант жазудағы елеулі қателіктер; гармонияның теориялық курсының тақырыптарын орташа білу; гармоникалық талдаудағы функцияларды дұрыс анықтамау; модуляцияларды ойнау және секвенцияларды құру заңдылықтарын білмеуі мен дағдыларының жеткіліксіздігі.
0-4 Қанағаттанарлықсыз:
Диктант жазу, модуляциялар мен секвенциялар ойнау дағдыларының болмауы; гармонияның теориялық курсының тақырыптарын білу деңгейінің төмендігі; музыканың қарапайым теориясының теориялық курсында тақырыптарды білу деңгейінің төмендігі.