Ішекті аспаптар
«6B02115 – АСПАПТЫҚ ОРЫНДАУШЫЛЫҚ»
Ішекті аспаптар, классикалық гитара
Білім беру бағдарламасы бойынша
шығармашылық емтихан өткізу
БАҒДАРЛАМАСЫ
І. МАМАНДЫҚ БОЙЫНША ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЕМТИХАН
1. Бағдарламаны орындау:
1. Гамма 3-4 октавалы бес белгіге дейін (соққылар, қосарлы ноталар, арпеджио).
2. Этюд немесе каприс.
3. Полифониялық құрылымдағы шығарма
4. Үлкен ауқым (Концерт 1 немесе 2-3 бөлімі)
5. Виртуозды сипаттағы пьеса.
6. Қазақстандық композитордың пьесасы
Талапкерлер үшін
шығармашылық емтихандарды бағалау критерийлері
І-шығармашылық емтихан
36-50 Өте жақсы:
Талапкер әртістікті, орындаушылық еркіндікті, авторлық мәтінді оқуды, орындаушылық интонация мәдениетін, техникалық шеберлігін көрсетуі тиіс.
21-35 Жақсы:
Талапкердің орындауы мағыналы, дәл авторлық мәтін оқылып, стилистикалық түрде сақталған. Бірақ, ол техникалық еркіндікті көрсетпейді, орындау әр түрлілігі мен және дыбыс сапасымен ерекшеленбейді.
5-20 Қанағаттанарлық:
Орындалатын шығармалардың стилистикасы мен мазмұнын нашар түсіну, музыкалық интонацияның мәнерлі құралдарын жеткіліксіз меңгеру (ырғақ, фраза сезімі, көркем-бейнелі орындау, есту бақылауы).
0-4 Қанағаттанарлықсыз:
Ұстамдылықтың, бастаманың, ырғақтық еркінің болмауы, орындаушылық интонацияның техникалық және көркемдік құралдарын нашар меңгеру, бағдарламаның түсу үшін қажетті деңгейге сәйкес келмеуі.
ІІ. МУЗЫКА-ТЕОРИЯЛЫҚ ПӘНДЕР БОЙЫНША ЕКІНШІ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЕМТИХАН
Сольфеджио – жазбаша: хроматизмдермен, альтерациямен, ауытқулармен немесе туыстықтың бірінші дәрежелі тональділіктегі модуляциямен кезең түріндегі 2 дауысты диктант.
Гармония – билеттер бойынша ауызша (диатоникалық немесе хроматикалық секвенция; туыстықтың I дәрежелі үндестікте модуляциясы бар кезең немесе бір тонды құрылым; шағын туындыны талдау).
Талапкерлер үшін
шығармашылық емтихандарды бағалау критерийлері
ІІ-шығармашылық емтихан
36-50 Өте жақсы:
Диктантты дұрыс жазу; гармонияның теориялық курсының тақырыптарын терең білу; гармоникалық талдаудағы функцияларды дәл анықтау; модуляция және секвенция ойнау дағдыларын еркін меңгеру;
21-35 Жақсы:
Диктантта шамалы дыбыстық және ритмикалық қателіктердің болуы; гармонияның теориялық курсының тақырыптарын жақсы білу; модуляция және секвенция ойнау дағдыларын жақсы білу.
5-20 Қанағаттанарлық:
Диктант жазудағы елеулі қателіктер; гармонияның теориялық курсының тақырыптарын орташа білу; гармоникалық талдаудағы функцияларды дұрыс анықтамау; модуляцияларды ойнау және секвенцияларды құру заңдылықтарын білмеуі мен дағдыларының жеткіліксіздігі.
0-4 Қанағаттанарлықсыз:
Диктант жазу, модуляциялар мен секвенциялар ойнау дағдыларының болмауы; гармонияның теориялық курсының тақырыптарын білу деңгейінің төмендігі; музыканың қарапайым теориясының теориялық курсында тақырыптарды білу деңгейінің төмендігі.