Menu HELPDESK

Музыкалық театр режиссурасы

«6В02124 – МУЗЫКАЛЫҚ ТЕАТРДЫҢ РЕЖИССУРАСЫ»

Білім беру бағдарламасы бойынша

шығармашылық емтихан өткізу

БАҒДАРЛАМАСЫ



            I.   «АВТОПОРТРЕТ» БӨЛІГІ БОЙЫНША ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЕМТИХАН:

(барлық бөліктерді орындау қажет)


 

1.     «Мен неге музыкалық театрды таңдаймын?» - неліктен кино, драма, интернет-өнер және т. б. емес, нақ осы музыкалық театрмен айналысқыңыз келетіні туралы мәтіндік эссе.

2.     «Мен кіммін» - сіз басты кейіпкер болатын бейне эссе. Бұл кез - келген нәрсе болуы мүмкін:

- Менің музыкалық құмарлықтарым. Қай композитордың музыкасы сізді қатты таң қалдырды және сіздің өміріңізді өзгерткен, сіз кадрда айтатын оқиға болуы мүмкін.

- Арман. Мен қандай музыкалық шығарма қойғым келеді және неге?

- Сіздің әлемдік музыкалық театрдағы «Режиссерлік операның» заманауи бағыты туралы монологыңыз.

Бүкіл бейне эссенің ұзақтығы-1 минут.

3.     «Әңгімелесу» - әңгімелесуде талапкердің бейнелі ойлау қабілеті, оның интеллектуалдық деңгейі, әлемдік көркем мәдениет кеңістігінде бағдарлану қабілеті және әдебиет, музыка, театр, кино саласындағы эрудициясы тексеріледі.

 


Талапкерлерге арналған

шығармашылық емтихандарды бағалау критерийлері

І-шығармашылық емтихан


 

Емтихан тапсыру кезінде талапкерлер әдебиет, музыка, театр, кино саласындағы теориялық және практикалық білімдерін көрсетуі керек.. Талапкерлер шығармашылық емтиханда қойылған мәселелерді саналы түрде түсіну деңгейін, режиссерлік жұмыс саласындағы негізгі ұғымдар мен санаттарды меңгеретіндігін көрсетуі тиіс.

Жауаптарды бағалау критерийлері:

      36-50 Өте жақсы: – түсіндірме мысалдары бар толық қатесіз жауап. Қойылған мәселенің мәнін толық ашатын дұрыс, сауатты, жан-жақты, толық дәлелді жауап берді;

      21-35 Жақсы: – мысалдармен жеткілікті толық жауап, бірақ шамалы дәлсіздіктермен.

      5-20 Қанағаттанарлық: – толық емес жауап, қателіктер мен кемшіліктердің болуы, мысалдардың болмауы, білімдегі кейбір олқылықтар.

      0-4 Қанағаттанарлықсыз: – толық емес жауап немесе оның болмауы, қателіктердің болуы және білімдегі елеулі олқылықтар.

 


II. «РЕЖИССЕРЛІК ТАПСЫРМАЛАР» БӨЛІГІ БОЙЫНША ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЕМТИХАН

(барлық бөліктерді орындау қажет)


1. Танымал музыкалық шығармалардың мәнін көрсететін кез-келгенін постер (плакат) ойлап табыңыз. Оны ауызша түрде түсіндіріңіз. Кез-келген нысанды, заттарды, қуыршақтарды қолдануға болады, басты шарт-адамдардың бейнесінің болмауы

Ұзақтығы-3-5 минут.


2. «Сұхбат» деректі фильмі, оның кейіпкерлері сізді бір нәрсемен (іспен, сұлулықпен, нәтижемен) таң қалдырған айналаңыздағы (туыстарыңыз, достарыңыз, таныстарыңыз,) адамдар.

Ұзақтығы-2-3 минут.


3. Кеңістіктік ассоциация. Тірі декорация. Музыкалық шығарманың фрагменті немесе сценасы жүзеге асуы мүмкін болатын көркем шығармашылық ортасы. Сіздің міндетіңіз - монтаждық желімсіз бейне жасау (видеоролик). Кадрда адамдар, адамдар және нысандар немесе тек нысандар болуы мүмкін. Кеңістік уақытқа сәйкес болмауы да мүмкін, немес қазіргі заманда бейнеленуі мүмкін, бастысы музыкалық шығарманың мәнімен айқын ассоциативті байланыста болуы керек. Тақырып пен сценаны көрсету міндетті.

Ұзақтығы-5-7 минут.


 

Талапкерлерге арналған

шығармашылық емтихандарды бағалау критерийлері

ІІ-шығармашылық емтихан


36-50 Өте жақсы:

    Талапкердің «Режиссерлік тапсырмалар» шығармашылық емтиханын бағалау критерийлері.

I. тапсырманың орындалуын бағалау критерийлері:

- таңдалған тақырыптың өзектілігі.

- тақырыпты ашу тереңдігі, қойылған міндеттерді орындау.

- жобаның практикалық құндылығы.

- жоспарға сәйкестік.

- қорытындылардың дұрыстығы.

- жобаны әзірлеу мен іске асырудың өзіндік және алуан түрлі тәсілдері.

- дизайнның дұрыстығы мен сауаттылығы.

II жобаны қорғау критерийлері, ұсынылған жоба материалының мазмұны мен иеленуі бойынша бағаланады:

- емтиханда сөз сөйлеу (ұсынылатын жобаның материалын меңгеру, көрнекілік, сөйлеу мәдениеті)

- сұрақтарға жауап беру қабілеті.

- өз көзқарасын қорғай білу.

- талапкер регламент шеңберіне дәл сәйкес келеді;

21-35 Жақсы:

I. тапсырманың орындалуын бағалау критерийлері:

- жобада таңдалған тақырыптың өзектілігі көрсетілмеген;

- жобаның тақырыбы ашылмаған, қойылған міндеттерді орындамаған;

- жобаның практикалық мәні көрсетілмеген;

- жоспарға сәйкессіздік.

- қорытындылардың дұрыстығы бар, бірақ жобада көрсетілмеген;

- жобаны әзірлеу мен іске асырудың өзіндік ерекшелігі мен алуан түрлілігі жоқ.

- жобаның дұрыс емес және сауатсыз ресімделуі;

II жобаны қорғау критерийлері, ұсынылған жоба материалының мазмұны мен иеленуі бойынша бағаланады:

- емтиханға қатысу (ұсынылған жобаның материалын меңгеру, көрнекілік, бірақ сөйлеу мәдениеті жоқ)

- сұрақтарға жауап беру қабілеті (толық емес);

- өз көзқарасын қорғай алмау;

- талапкер регламент шеңберінен асады;

5-20 Қанағаттанарлық:

I. тапсырманың орындалуын бағалау критерийлері:

- жобада таңдалған тақырыптың өзектілігі көрсетілмеген;

- жобаның тақырыбы ашылмаған, қойылған міндеттерді орындамаған;

- жобаның практикалық мәні көрсетілмеген;

- жоспарға сәйкессіздік.

- жобада қорытындылардың негізділігі көрсетілмеген;

- жобаны әзірлеу мен іске асырудың өзіндік ерекшелігі мен алуан түрлілігі жоқ;

- жобаның дұрыс емес және сауатсыз ресімделуі;

II жобаны қорғау критерийлері, ұсынылған жоба материалының мазмұны мен иеленуі бойынша бағаланады:

- емтиханға қатысу (ұсынылған жобаның материалын білмейді, сөйлеу мәдениеті жоқ)

- сұрақтарға жауап бере алмау.

- өз көзқарасын қорғай алмау.

- талапкер регламент шеңберінен әлдеқайда асып түседі;

0-4 Қанағаттанарлықсыз:

Жобаның болмауы.