Қожамжарова Күләш Өміржанқызы
Азаматтығы: Казахстан
Байланыс мәліметтері:
E-mail: kulyash.kozhamzharova@mail.ru, o.kuliash@gmail.com
Тел.: 8-701-605-09-68
Академиялық лауазымы: Аға оқытушы
Ғылыми дәрежесі: Педагогика ғылымдарының магистрі
Жоғары білімі туралы дипломда көрсетілген мамандығының атауы және шартбелгі: Педагогика и психология.
1. БІЛІМІ/БІЛІКТІЛІГІ (ЖЫЛЫ, ЕЛ, ОҚУ ОРНЫ): |
1. 2014-2017 жж. Қазақстан Республикасы – Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің PhD докторантурасы, «6D010300 – Педагогика және психология» мамандығы бойынша;
2. 2011-2013 жж. Қазақстан Республикасы – Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы, «6D010300 – Педагогика және психология» мамандығы бойынша магистратура;
3. 1997-2011 жж. Қазақстан Республикасы – Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, аспирантура;
4. 1983-1987 жж. Қазақстан Республикасы – Қазақ қыздар педагоикалық университеті, педагогика и психология факультеті.
2. АТАҚТАРЫ, МАРАПАТТАРЫ, СЫЙЛЫҚТАРЫ (ҰЛТТЫҚ, ХАЛЫҚАРАЛЫҚ): |
Жылы |
Атағының, марапаттың, сыйлықтардың атауы |
Ұйым |
Ел |
2010 ж. |
Құрмет Грамотасы |
ҚР ДСМ |
Қазақстан |
2014 ж. |
Құрмет Грамотасы |
ҚР БжҒМ |
Қазақстан |
2017 ж. |
Алғыс хат |
ҚР БжҒМ |
Қазақстан |
2019 ж. |
Құрмет Грамотасы |
ҚР БжҒМ |
Қазақстан |
3. ЖҰМЫС ТӘЖІРИБЕСІ (ЖЫЛЫ, АЙЫ, МЕКЕМЕ, ЛАУАЗЫМЫ):
2004 жылдан осы күнге дейін Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясының аға оқытушысы;
1995-2004 жж. – С.Ж.Асфендияров атындағы ұлттық медициналық университет, аға оқытушы;
1992-1995 жж. – Алматы қаласындағы №1 педагогикалық колледждің оқытушысы;
1988-1992 жж. – Алматы қаласындағы №62 балабақшаның тәрбиешісі.
4. БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ (ТӘЖІРИБЕЛЕР, ТРЕНИНГТЕР, СЕМИНАРЛАР, КУРСТАР): |
1. 02 сәуір – 28 сәуір 2018ж.,ҚР ЖОО оқытушыларының біліктілігін жетілдіру (240 сағат), «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы акционерлік қоғамының филиалы, ҚР Білім беру жүйесінің жетекші және ғылыми-педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыру республикалық институты, сертификат № 0124059;
2. 27 қараша – 14 желтоқсан 2017ж., Санкт-Петербург психология және әлеуметтік жұмыс мемлекеттік институты, «Техники когнитивно-поведенческой терапии в практике работы психолога»,36 с., куәлік № 7827 00146938, Россия;
3. Мамыр, 2017 ж. – «Самоубийства среди молодежи: превенция, интервенция, поственция», Университет наук о здоровье, Каунас, Литва; С.Ж.асфендияров атындағы ҚазҰМУ, Алматы қ.;
4. 21 сәуір – 14 мамыр 2016 ж., «ЭКОМЕН» Таллинн экономика институты, «Базовые навыки семейной психотерапии», 2 кредит. Таллинн, Эстония;
5. Қараша, 2016 ж. «Управляй стрессом с оптимизмом», профессор Конрад Решке, Лейпциг университеті, 72 с.;
6. 21 қараша – желтоқсан, 2016 ж. Коммуникативтік дағдылар оқытушысы,108с. ҚР ДСМ Қазақ медициналық үздіксіз білім университеті;
7. Сәуір-мамыр 2016 ж. – Базовые навыки семейной психотерапии, Таллинн, Эстония;
8. Қазан, 2016 ж. – сәуір, 2017 ж. – Ново Нордиск компаниясымен бірлескен халықаралық жоба: «Внимание: диабет рядом»;
9. 2015 ж. – «15 жастан 19 жасқа дейінгі қызылшадан қосымша иммундауды ұйымдастыру және жүргізу» атты Республикалық семинарға қатысушы, «Санитарлық-эпидемиологиялық сараптама және мониторинг жөніндегі ғылыми-практикалық орталық»;
10. Тамыз, 2015 ж. – Студенттер арасында өзін-өзі өлтіруді бағалау және алдын-алу. «Golden Grain» қоғамдық қоры, Гонконг әлеуметтік жұмыс қызметімен бірлескен жоба (ҚХР), Алматы қ;
11. Желтоқсан, 2015 ж. – «Schulpsychologische Beratung: Theorie und Praxis», 72 с. Лейпциг, Германия;
12. Қараша, 2014 ж. – маусым, 2015 ж. –Отбасы істері жөніндегі Испан институтымен халықаралық ынтымақтастықта отбасылық істер бойынша мамандарға арналған білім беру бағдарламасы» жобасы, Наварра қ., Испания
5. КӘСІБИ ҚАУЫМДАСТЫҚТАРҒА ҚАТЫСУЫ/МҮШЕЛІГІ: |
2017 ж. – ҚР транзактылық анализды дамыту қоғамының Кеңес мүшесі.
6. ЖАРИЯЛАНЫМДАРЫ (ШЕТЕЛДІК ЖӘНЕ ЖЕРГІЛІКТІ): |
№ |
Жарияланымның атауы |
Басылымның атауы |
ISBN, орны, жылы |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Ғылыми мақалаларды, монографиялардағы бөлімдерді, тарауларды жариялау: |
|
|||
1. |
Children, spolit that vechile of prop-action, features adaptation of potentially-psycholoical |
Журнал "European Journal Of Natural History" |
№ 6, 2014 |
|
Көмекші оқу құралдары, оқулықтар: |
|
|||
1. |
Жолсілтеме: «Педагогика» пәні бойынша. I Басылым. Дидактика |
Оқу-әдістемелік құрал |
Құрманғазы атындағы ҚҰК, 2012.– 56 б. |
|
2 |
Интеграция негізінде оқытуды ұйымдастыру (орта және жоғары мектеп тәжірибесінде). |
Оқу-әдістемелік құрал |
Алматы, 2015. 132 б. |
|
b) РЕЦЕНЗИЯЛАНАТЫН ЖУРНАЛДАРДАҒЫ ЖАРИЯЛАНЫМДАР |
№ |
Жарияланымның атауы |
Басылымның атауы, ISBN, орны, жылы |
Рецензияланатын журналдардағы жарияланымдар |
ҚР БҒМ БҒСБК, РФ ЖАК |
||
Scopus |
Impact Factor |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
1. |
К вопросу психологического сопровждения развития личности будущих педагогов
|
Вестник КазНПУ имени Абая, серия «Психология» – Алматы, 2016. - №4 (49). – 174 стр., - 41-46с.
|
|
□ |
□ |
|
2. |
Psychological assistance of communicative competence development in a prospective specialist in the conditions of pedagogical and medical universities |
Espacios (ISSN07981015-Venezuela-Scopus), 1education, 796107Vol. 38 (Nº 25) Year 2017. E-SdPTCONICIT - Espacios (ISSN07981015-Venezuela)
|
Scopus |
□ |
□ |
|
3. |
Experimental research of psychological follow-up of communicative competency development in higher education institutions |
Academia Brasileira de Ciências // An. Acad. Bras. Ciênc. vol.89 no.4 Rio de Janeiro Oct./Dec. 2017 |
□ Scopus |
□ |
□ |
|
4. |
«Рsychological assistance of communicative competence development in a prospective specialist in the conditions оf Pedagogical university» |
Научно-методический журнал «Педагогика и псхология», 2017, №3, выпуск 32. С. 71-78 |
□ |
□ |
□ |
7. КОНФЕРЕНЦИЯЛАРҒА ҚАТЫСУЫ (2010-2016): |
№ |
Конференцияның атауы Name of the conference |
Ұйымның атауы Name of the organization |
Ел Country |
Күні Date |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
ҚР (жергілікті және жоғары оқу орны ішілік) |
||||
1. |
«Дублинские рамки проектирования содержания образования при формировании Рабочего учебного плана: из опыта профессиональной подготовки будущих педагогов-психологов»
|
Учебно-методическая конференция «Практика совершенствования учебного процесса и содержания образования: современные тренды», |
Алматы қ. |
3 наурыз 2017 ж., |
ҚР (Республикалық, халықаралық) |
||||
1. |
Психологическое сопровождение развития коммуникативной компетентности будущего специалиста в условиях педагогического университета |
«Замануи әлемдегі психология: «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру контекстіндегі теоряилық және қолданбалы зерттеулер» атты әл-Фараби атындағы ҚазҰУ психология бөлімі ашылуының 30 жылдығына арналған ғылыми-әдістемелік конференция материалдары |
Алматы қ. |
Желтоқсан, 2018ж. |
2. |
«Модель психолого-педагогическогосопровождения развития личности будущего педагога»
|
Международная научно-практическая конференция, посвященная 25-летию Независимости Республики Казахстан
|
РК |
15.15.2016 |
3. |
Компетентностный подход к формированию конкурентоспособности выпускников педагогических вузов. |
«Психология в Казахстане: прошлое, настоящее, будущее» халық аралық ғылыми-практикалық конференция материалдары |
РК |
2015 |
4. |
Семейные отношения как показатель развития тревожности в младшем школьном возрасте |
Международная научно-практическая конференция «Психология в Казахстане: прошлое, настоящее, будущее» |
РК |
2013 |
5. |
Роль социально-психологических факторов в формировании профессионального стресса у ППС КазНМУ им.Асфендиярова |
Международная научно-практическая конференция «Психология в Казахстане: прошлое, настоящее, будущее» |
РК |
2013 |
Алыс шетел |
||||
1. |
«Современные тенденции в науке и образовании» |
Болгария |
г. София |
10 июня 2017г |
2. |
«Проблемы психолого-педагогического сопровождения развития психологической компетентности будущих педагогов». |
Чехия |
г. Прага |
22.09.2017 г. |
8. ҒЫЛЫМИ ЫНТАЛАРЫ (ЗЕРТТЕУ САЛАЛАРЫ): |
Ғылыми зерттеулер бойынша қызығушылықтар ауқымы: тұлға дамуын психологиялық тұрғыдан сүйемелдеу, оқу және кәсіби іс-әрекетті ынталандыру, қарым-қатынас психологоиясы.
|
9. ШЕТ ТІЛДЕРІН МЕҢГЕРУІ: |
Шет тілдерін білемін □ Шет тілдерін білмеймін □
Шет тілдерін білетіндер үшін:
Тіл |
Деңгейі |
Деңгейі белгіленсін (√) |
Сертификат болған кезде IELTS/TOEFL балдарын және т.б. көрсетіңіз |
Ағылшын тілі |
Бастаушы/beginning |
* |
|
|
Орташа/Pre-Intermediate |
|
|