Саманова Динара Бейсаганова
Азаматтығы: Қазақстан
Байланысу деректері:
E-mail: dinara_samanova@mail.ru
Тел.: 8-747-541-64-15
Академиялық лауазымы: аға оқытушы
Ғылыми дәрежесі: педагогика ғылымдарының магистрі
Жоғары білімі туралы дипломда көрсетілген мамандығының атауы және шартбелгі: Педагогика и психология.
Штаттық
1. БІЛІМІ/БІЛІКТІЛІГІ (ЖЫЛЫ, ЕЛ, ОҚУ ОРНЫ): |
1. 2011-2013 жж. - Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы, «6М010300 – Педагогика және психология» мамандығы бойынша магистратура;
2. 2003-2007 жж. - Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы, «Музыкалық білім берудегі педагогика және психология» мамандығы бойынша баклавриат;
3. 1999-2003 жж. - Қ.Байсейітов атындағы Талдықорған музыкалық колледжі, «Домбыра» классы бойынша.
2. АТАҚТАРЫ, МАРАПАТТАРЫ, СЫЙЛЫҚТАРЫ (ҰЛТТЫҚ, ХАЛЫҚАРАЛЫҚ): |
Жыл |
Атағының, марапаттың, сыйлықтардың атауы |
Ұйым |
Ел |
2012 ж. |
Алғыс хат |
Құрманғазы атындағы ҚҰК |
Қазақстан |
2019 ж. |
Құрманғазы атындағы ҚҰК 75 жылды Медаль |
Құрманғазы атындағы ҚҰК |
Қазақстан |
3. ЖҰМЫС ТӘЖІРИБЕСІ (ЖЫЛЫ, АЙЫ, МЕКЕМЕ, ЛАУАЗЫМЫ):
1. 2006-2007 жж. - Құрманғазы атындағы ҚҰК "Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер" кафедрасының лаборанты;
2. 2007 жылдан қазіргі уақытқа дейін "Музыкалық білім беру және психология" кафедрасының оқытушысы.
4. БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ (ТӘЖІРИБЕЛЕР, ТРЕНИНГТЕР, СЕМИНАРЛАР, КУРСТАР): |
1. 28-29 желтоқсан 2010 ж., «Болон процесінің негізгі қағидаттарын іске асыру және Қазақстанның жоғары оқу орындарында ECTS жүйесін енгізу», Алматы қ.;
2. 17-28 қаңтар 2011 ж., «Оқу үрдісінде мультимедиялық техниканы қолдану», Құрманғазы атындағы ҚҰК, Алматы қ,;
3. 20-26 қазан 2011ж., психология ғылымдарының докторы, әлеуметтік-гуманитарлық институтының профессоры (Таллин, Эстония) Т. Листопадтың шеберлік сыныбы. көлемі 56 сағат.
4. 18-23 Қаңтар 2016 ж. «Білім беру саласындағы басқару дағдыларын дамыту» оқыту семинары, Құрманғазы атындағы ҚҰК, Алматы қ,;
5. 02-07 мамыр 2020 ж. «Психолог жұмысындағы МАК: Қазақстандық қадамдар», «Jety kazyna» Ullesimdi damytudyn Bilim ortalygy» вебинары, Нұр-сұлтан қаласы. Көлемі 56 сағат.
6. 18-24.06. 2020 ж. «Онлайн оқыту: мүмкіндіктер және практикалық қолдану» Онлайн-курсы, Құрманғазы атындағы ҚҰК, Алматы қ, көлемі 72 сағ.
5. КОНФЕРЕНЦИЯЛАРҒА ҚАТЫСУЫ (2010-2016): |
№ |
Конференцияның атауы Name of the conference |
Ұйымның атауы Name of the organization |
Ел Country |
Күні Date |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
ҚР (жергілікті және жоғары оқу орны ішілік) |
||||
1. |
Профессионально-педагогическая направленность мировоззренческой подготовки будущего педагога-психолога музыкального образования |
Психология және педагогика контекстіндегі Музыка. мақалалар жинағы музыка білім берудегі педагогика және психология кафедрасының 10 жылдығына арналған |
Құрманғазы атындағы ҚҰК, Алматы қ. |
2011 ж. |
2. |
Основы творческой деятельности педагога-музыканта |
Музыкалық мәдениет және білім беру мәселелері. Қазақстан Тәуелсіздігінің 20 жылдығына арналған мақалалар жинағы. |
Алматы қ. |
2011 ж. |
ҚР (Республикалық, халықаралық) |
||||
1. |
К вопросу о современной системе управления учебным процессом в высшей музыкальной школе |
"XXI ғасырдың музыкалық білімі: шындығы мен болашағы"Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары. |
Алматы қ. |
21.10.2011 ж. |
2. |
К проблеме профессиональной компетентности педагога-психолога музыкального образования |
"Педагогтың имидждік құзыреттілігі: текория, тәжірибе және даму болашағы"атты республикалық ғылыми-практикалық конференцияның еңбектері. |
Тараз қ. |
30 наурыз 2012 ж. |
3. |
О профессиональной подготовке будущего педагога-психолога музыкального образования к осуществлению этнического воспитания учащихся |
Дәстүрлі және заманауи музыканың өзекті мәселелері, тәжірибесі мен даму келешегі "атты Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция» |
Құрманғазы атындағы ҚҰК, Алматы қ. |
2014 ж., 19 қараша |
4. |
Теоретические аспекты личностного развития будущих педагогов как субъектов образования
|
Кәсіби музыкалық білім: теория және практика "халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы" |
Құрманғазы атындағы ҚҰК, Алматы қ. |
27 қараша 2019 ж. |
5. |
Формирование этнического компонента идентичности педагога-психолога музыкального образования в процессе обучения |
«GLOBAL SCIENCE AND INNOVATIONS 2020: CENTRAL ASIA» № 4(9). Маусым-шілде 2020 "педагогикалық ғылымдар" сериясы» |
Нұр-сұлтан қ. |
20-22 маусым 2020 ж. |
ТМД елдері |
||||
1. |
К проблеме этнической компетентности педагога-психолога музыкального образования |
"Өнер жастардың көзімен": студенттер, аспиранттар мен жас ғалымдардың 4 халықаралық" VII бүкілресейлік " ғылыми конференциясының материалдары |
Красноярск қ. |
2013 ж. |
2. |
Взаимоотношения субъектов в студенческом коллективе |
Қазіргі әлемдегі өзекті ғылыми зерттеулер 1-шығарылым (57) 3-бөлім қаңтар 2020 ж. Журнал |
Переяслав қ.Украина |
2020 ж.. |
6. ШЕТ ТІЛДЕРІН МЕҢГЕРУІ: |
Шет тілдерін білемін□ Шет тілдерін білмеймін□
Шет тілдерін білетіндер үшін:
Тіл |
Деңгейі |
Деңгейін белгілеу(√) |
Сертификат болған кездеIELTS/TOEFL балдарын және т.б. көрсетіңіз |
Ағылшын тілі |
Бастаушы/beginning |
|
|
|
Орташа/Pre-Intermediate |
* |
|