ЖАНСЕЙІТОВА СВЕТЛАНА САТТАРҚЫЗЫ
Байланыс деректері:
E-mail: bntb@mail.ru
Академиялық лауазымы: профессор
Ғылыми дәрежесі: филология ғылымдарының докторы
Жоғары білімі туралы дипломында көрсетілген мамандығының атауы мен нөмірі (шифры): «Орыс тілі, әдебиет және педагогика оқытушысы, 10.02.01 орыс тілі».
Білімі / біліктілігі (жыл, ел, оқу орны):
- Жоғары, Ресей, Тамбов. Г. Державин атындағы Тамбов мемлекеттік университеті;
- Аспирантура. Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетінің аспирантурасы. «Орыс филологиясы»;
- Докторантура. Әл-Фараби атындағы Ұлттық университетінің докторантурасы. «Орыс филологиясы».
Жұмыс тәжірибесі:
- Құрманғазы атындағы ҚҰК – 1979 жылдан бастап осы күнге дейін;
- Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинеті жанындағы Жоғарғы аттестациялық комиссияның 1993 жылғы 15 желтоқсандағы шешімімен Тіл білімі мамандығы бойынша ДОЦЕНТ ғылыми атағы берілді;
- ҚҰК профессоры, «11» шілде 2011 жылғы №145L бұйрық;
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы бақылау комитетінің шешімімен 2016 жылғы қарашадағы № 1228 бұйрығымен Тіл білімі мамандығы бойынша ПРОФЕССОР ғылыми атағы берілді.
Атақ, марапат, сыйлық атауы (ұлттық, халықаралық):
-2013 - «2013 жылғы үздік ЖОО оқытушысы» атағының иегері. ҚР БҒМ
- 2014 - ҚР ғылымы саласындағы жеткен жетістіктері үшін «ҚР ғылымын дамытуға сіңірген еңбегі үшін» белгісі. ҚР БҒМ.
- 2016 - Белсенді ынтымақтастық және әржақты ғылыми зерттеулері үшін Ресейдегі ғылым күнінің құрметіне Құрмет грамотасымен марапатталған. НОУ«Вектор науки» . Ресей.
- 2016 - «Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне 25 жыл» мерекелік медалі. ҚР Президентінің
Жарлығы.
- Басылымдар (шетелдік және жергілікті):
- Рецензиялаушы журналдардағы басылымдар:
1. Бата тлектері мен карғыс уғымдарынын контекстегі қатысымдық сипаты. Абай атындағы ҚазҰПУ хабаршысы. «Филологиялық ғылымдар» сериясы, №3 (69) 2019. 117-121,252-258б.
Алматы.
2. Туыс өнердегі музыканың концептуалды рөлі. Әл-Фараби атындағы ҚҰУ хабаршысы. Серия: «Филология ғылымдары». No 4 (172) 2019. Алматы. 293-301б.
3. Қазақ музыкалық педагогикасының ұлттық концепциялар парадигмасындағы күйдің семи-отикалық белгілері мен орындаушылық интерпретациясы. Universal Journal of Educational Research Vol. 8(11B): 6192-6199 б, 2020. DOI: 10.13189/ujer.2020.082257.- SJR – 0.122. Үндістан.
4. Мәдени-тарихи үдерістер аспектісінде ішекті аспаптарың генезисі, эволюциясы және таралуы. Bulletein of the international centre of art and education. Журналы, № 5-2022 ж. 8-26 Б. Өнер мен Білім.
5. Фреймдердің когнитивтік құрылымы және олардың музыкатану тілінің ішкі тіліндегі жіктелуі. Торайғыров атындағы ПМУ хабаршысы, «Филологиялық ғылымдар» сериясы. - №1, 2023. Павлодар. 320-331 б.
6. Күнтізбе бойынша құрылымдалған көшпелі өмірлік цикл, жас кезеңінің семантикасы мен жанрлық жүйесінің өкілі. Conservation Science in Cultural Heritage журналы. Скопус. SJR-0.137. Bologna (Ravenna). Италия. 2023..383-403бет. Percentile- 78, Quartile 2.
7. Шамандық рәсім және оны сүйемелдейтін музыка дүниетаным ретінде-дәстүрлі қазақ мәдениетінің көрнекі негізі. Conservation Science in Cultural Heritage журналы . Скопус. SJR – 0.137. Universita di Bologna (Ravenna). Италия. 2023. Стр.307- 322
Percentile-78, Quartile 2. https://doi.org/10.6092/issn.1973-9494/17361
- РИНЦ басылымдары:
1. Музыкалық қимылдың функционалдық айырмашылығы және оның семантикалық табиғаты. Journal The scientific heritage. VOL 4. - № 59 (59) 2021. , DOI: 10.24412/9215-03652021-59-4-3-8. Budapest, Hungary. 3-8б.
2. Орындаудың психологиялық және семантикалық деңгейлері тәуелсіз шығармашылық процесс ретінде. "Рефлексия". Ғылыми-зерттеу журналы. . РФ. Назрань. - №3 . 2023. 76-80 бет. Ғылыми жетекші.
3. Дыбыс – Мәдениет-Ғаламның бастапқы гармониясын білдіретін музыканың әлемдік модельдеу элементі. Ғылыми-зерттеу журналы.- РФ. Орыс әлемінің басталуы. - №1.- 2024. 25-31б Ростов - на Дону.
4. Дәстүрлі Музыканың концептуалды Әлемдік Бейнесі. Lingua universum. ЖОО аралық ғылыми журнал - №1.2024. 8-12бет. Қазіргі тіл білімі. Тілдерді оқытудың лингвистикалық мәселелері. Ингушетия Республикасы. Грозный.
5. Мәтінмен жұмыс шет тілін үйренуге коммуникативті іс-әрекет тәсілі және білім алушылардың дербес жұмысын бақылау тәсілі ретінде. "А"-дан "Я" - ға дейінгі ғылыми-практикалық білім журналы. - №1, - 2024. 17-21 бет Екатеринбург.
6. Шығармашылық бәсекеге қабілетті шығармашылық тұлғаның негізгі сипаттамасы ретінде. Ғылыми журнал Жобалау. Тәжірибе. Нәтиже. - №3, 19-23 бет 2024. Воронеж. РИНЦ. Ғылыми жетекші
- Конференцияларға қатысуы:
1.Музыка мәдениетіндегі шығармашылықтың рөлі. «Тәуелсіз Қазақстан: шындық және перспективалар». III-ші жыл сайынғы университетаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары. Алматы, 2021ж., 19-20б. Ғылыми жетекші
2. Интерпретациялық қызметтің нақты заңдылықтары. "Қоғамның рухани жаңаруындағы жастардың ғылымы"атты университетаралық ғылыми-практикалық студенттік конференция материалдарының жинағы. Алматы, 2023. 32-35 бет Диплом 3 орын .Ғылыми жетекші.
3. Шығармадағы көркемдік жұмыстың негізгі принциптері мен әдістері. "Қоғамның рухани жаңаруындағы жастардың ғылымы"атты университетаралық ғылыми-практикалық студенттік конференция материалдарының жинағы. Алматы, 2023. 35-37 б. Диплом 3 орын Ғылыми жетекші.
4. Музыка және дін. Менің өмірімдегі Музыка. "Музыка адамзаттың әмбебап тілі ретінде" ЖОО аралық олимпиадасы. Алматы, 2023. Екінші орын. Диплом.
5. Әлемнің барлық халықтарын біріктіретін Музыка. "Музыка адамзаттың әмбебап тілі ретінде" ЖОО аралық олимпиадасы. Алматы, 2023. Үшінші орын. Диплом.
6. Қазіргі әлемдегі Музыка. "Музыка адамзаттың әмбебап тілі ретінде" ЖОО аралық пәндік олимпиадасы. "Тақырыптың өзектілігі үшін" номинациясы бойынша Грамота. Алматы, 2024.
7. Дина Нұрпейісованың өміріндегі Музыка. "Музыка адамзаттың әмбебап тілі ретінде" ЖОО аралық пәндік олимпиадасы. "Өзіндік ерекшелігі мен шығармашылығы үшін" номинациясы бойынша Грамота. Алматы, 2024.
8. Дәстүр қасиетті шындық ретінде. "Жаңыружолындақты Жас ғалым"студенттік ғылыми-тәжірибелік конференциясы. Алматы, 10 сәуір 2024. Ғылыми жетекші. Диплом 1 орын.
- ҚР (Республикалық, халықаралық):
1. Қазіргі вокалды орындаудағы инновациялар. IV Халықаралық ғылыми-практикалық конференция «Ғаламдық ғылым және инновациялар 2019»: Орталық Азия. Нұр-Сұлтан. 283-286 б.
2. Инновациялық білім беру жүйесіндегі креативтік тұлғаның шығармашылығын дамытудың психологиялық негіздері. VIII Жаһандық ғылым және инновациялар 2020: Орталық Азия. Халықаралық ғылыми-практикалық конференция «GLOBAL SCIENCE AND INNOVATIONS 2020: CENTRAL ASIA. No 3 (1), ақпан-наурыз 2020. Нұр-Сұлтан. 52-56 б.
3. Этномәдени таңбалау, орыс тіліндегі музыкалық және әдеби мәтіндердегі эквивалентті емес лексиканың мәдени-тарихы маңызы. Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті. М.М.Копыленконың 100 жылығына арналған «Тіл әлемі» халықаралық конференциясының материалдары. Алматы, 2020 ж., 116-125 беттер.
4. Дәстүр болашақ мәдениетінің әмбебап сипаттамасы болып табылатын іргелі категория ретінде. Академик, көрнекті ғалым және қоғам қайраткері Қ. и. Сәтбаевтың 125 жылдығына арналған "Орталық Азия мен Қазақстандағы ғылымның қалыптасу тарихы мен даму перспективалары" атты жас ғалымдар мен студенттердің V Халықаралық ғылыми-теориялық конференциясының материалдары.Т. Жүргенов атындағы Каз.НАУ. сәуір 2024 ғылыми жетекші.
- Алыс шетел:
1. Functional Difference of musical gesture and its semantic nature. Journal The scientific heritage. VOL 4. - № 59 (59) 2021. , DOI: 10.24412/9215-03652021-59-4-3-8. Budapest, Hungary. С.3-8.
2. Музыкалық ремаркалар музыкалық-лингвистикалық, лингвистикалық-сөйлеу және музыкалық интонацияның экспрессивті-стилистикалық сәттерінің белгілерін анықтаушы ретінде. SCIENTIFIC PROGRESS: INNOVATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS. VIII Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары. 292-299 бет. Munich, Germany 1-3 May 2023.
3. Механизмнің психологиялық заңдылықтары Орындаушылық қызмет. Халықаралық ғылыми-практикалық конференция International ssientifiкеліңіздер sonference. Modern Scientific Method. Венна, Австрия.- №3, 2023. 87-90 бет.
4. Мәдениет архитиптері ретіндегі рәсім мен рәсім. 7-ші халықаралық ғылыми-практикалық конференцияInterna "Global science: prospects and innovations" (1-3 Наурыз, 2024, С. 443-452) Cognum Баспасы, Ливерпуль, Ұлыбритания. 2024.
5. Рухани мәдениеттің шығармашылығы мен ескерткіштерінде көрініс тапқан дәстүрлі өнердің көркем мұрасы. "Зерттеу негіздері мен тенденциялары" конференциясының материалдары - 2024ж. 77-82 бет. Копенгаген, Дания.
- Зерттеулер, монографиялар, оқу құралдары:
-Монографиялар:
1.«Қазақстандағы музыкатану ғылымы: Лингвистикалық аспект». Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі. Құрманғазы атындағы ҚҰК. - Алматы, 2010. – 209б. ISBN 978-601-7232-03-0. Алматы: Интер Пресс К, 2010.
2. «Дәстүрлі қазақ музыкасының лингвистикалық аспектідегі тұжырымдамалық және мифологиялық әлем көрінісі». Құрманғазы атындағы қазақ ұлттық консерваториясы. Алматы. -177б. ISBN 978-601-7232-67-2. Алматы, 2014.
- Оқу құралы, оқулықтар:
1. «Орыс тілі». Құрманғазы атындағы қазақ ұлттық консерваториясы. - Алматы. -225б. SBN 978-601-7232-69-6.Алматы, 2013.
2. «Орыс тілі» (студенттердің өзіндік жұмысы үшін). Құрманғазы атындағы қазақ ұлттық консерваториясы. – Алматы. 2013.-126б. ISB 978-601-7232-68-9.Алматы, 2013.
3. Орыс тіліндегі бірліктерді лингвистикалық талдау. Тілдік емес ЖОО-ның ұлттық топтарына арналған оқу құралы. Құрманғазы атындағы қазақ ұлттық консерваториясы. – Алматы. 2013.-102б. SBN 978-601-7232-66-5. Алматы, 2013.
4. «Орыс тілі. Практикалық курс». Құрманғазы атындағы қазақ ұлттық консерваториясы. Алматы, 2014. – 276б. ISBN 978-601-7232-88-7.Алматы, 2014.
5. «Қазақстанның орыс тілді музыкатану ғылымының шағын кәсіби тілі». Құрманғазы атындағы қазақ ұлттық консерваториясы. Алматы, 2011. – 247б. ISBN 978-601-7232-32-0.Алматы, 2011.
- Әдістемелік құрал, материалдар:
1. «Орыс тілі зертханалық жұмыстарын жүргізу бойынша әдістемелік талдамалар мен нұсқаулар». Құрманғазы атындағы қазақ ұлттық консерваториясы. - Алматы, 175б. ISBN 978-601-7232-70-3.Алматы, 2013.
2. «Ғылыми музыкатану мәтінін талдау. Стиль. Мәтін. Дискурс». Құрманғазы атындағы қазақ ұлттық консерваториясы. - Алматы, 106б. ISBN 978-601-7232-76-4. Алматы, 2014.
3. «Тағдырдың сыйы.Cүйікті дирижер-дің, мұғалімнің, адамның шығарма-шылық портретіне арналған эскиздер». Новая музыкальная газета. Алматы, 2018.
4. «Музыкалық, бейнелеу және поэтикалық өнердегі экспрессивтілік құралдарының бірігу механизмі мен ерекшеліктері». Art and Science Journal Saryn. Құрманғазы атындағы ҚҰК. - Алматы.- №3(20), 2018- С.20-31.
- Авторлық кітаптар:
1. «Дала атты ғибадатхананы кезіп өту…». Алматы. «Жібек жолы» баспа үйі, 2014. Алматы, 84 Б.
2. «Болмыс үйі. ХIХ ғ. соңы – ХХ ғ. басындағы Батыс Еуропа поэзиясы». Алматы. «Жібек жолы» баспа үйі, 2014. Алматы, 60 Б.
- Басқа (атап өтіңіз):
1. «Орысша-қазақша музыкалық терминдердің түсіндірме сөздігі». Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі. Құрманғазы атындағы қазақ ұлттық консерваториясы. - Алматы, 2013. -85б. ISBN 978-601-7232-65-8.Алматы, 2013.
Ғылыми ізденісі (зерттеу саласы):
Өнертану және Филология.
Біліктілікті арттыру (тәжірибелер, тренингтер, семинарлар, курстар):
1. Кәсіпкерлік бастаушы серіктестік бағдарламасының көшбасшыларының кәсіби дамуы бойынша шағын MBA; Көшбасшылықты сіздің Excellence E2 білім беру қызметтеріне айналдыру, Сиэтл, АҚШ. Тұран Университеті. 7 наурыз, 2014.
2. «Тиімді оқыту» курсын аяқтағаны туралы сертификат. 2014 жылдың 30 қазаны мен 2014 жылдың 13 қарашасы аралығында «Интуит» ұлттық ашық университеті өткізген 72-сағаттық курс. Мәскеу.
3. Білім беру ғылымдарының Литва Университеті, Сертификат нөмірі: BA14-03. Литва (Балтық) оқулары орталығында академиялық жұмылғыштық пен интернационалдықты дамыту, нөмірі: VP-1.2-SMM-08-V-02-007 2-14. Біліктілік деңгейі, Оқу ұзақтығы: 2014. 03.24- 2014. 04.14.Оқу ауқымы: 120 академиялық сағат.
4. Курсты өткені туралы сертификат. Демирел атындағы университетте ағылшын тілін оқыту бойынша 5 күн және 20 сағаттық жазғы оқытушыларды дайындау семинарына қатыстқаны туралы сертификат.
5. Сертификат «Мемлекеттiк тiлдi үштұғырды талап негiзiнде оқыту». «Өрлеу» «БАҮO» АКФ Алматы (25.11.05-72 сағ). № 0004410. 2014 жыл.
6. Сертификат «Ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқытудағы психологиялық-педагогикалық түзету принциптері (инклюзивті білім беруде) 19 сағат. Семинар - тренинг. С.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медициналық университеті, 2018 жыл.
7. Қатысу сертификаты 2018 жылы Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті мен Бедфордшир университетінің «Тілдерді оқыту сапасын бағалау және бағалау» атты 72 сағаттық мұғалімдерді оқыту семинарына қатысты.
8. Сертификат «Қазақстан Республикасының орта және жоғары білім беру жүйесінде тілдерді оқыту теориясы мен практикасы» - 72 академиялық сағат. Республикалық ғылыми-әдістемелік семинар. Халықаралық білім беру корпорациясы. Қазақ сәулет-құрылыс академиясы. Инновация және қосымша білім беру институты. 2019 жыл.
9. Сертификат «Орта және жоғары білім беру жүйесінде тілдерді оқытудың инновациялық технологиялары» -72 сағат. Орыс тілі және кәсіби орыс тілі кафедрасы. С.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медициналық университетінің халықаралық медициналық факультеті 2019 жыл.
10. Сертификат «Университеттегі оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдері» - 72 академиялық сағат. Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті. Филология және әлем тілдері факультеті. Жалпы тіл білімі және Еуропа тілдері кафедрасы. Лингвистикалық сараптама бойынша оқу-сараптамалық кеңес орталығы. 2020 жыл.
11. Сертификат «Интернеттегі оқыту: мүмкіндіктері және практикалық қолдануы». 72 сағат. Қазақ ұлттық консерваториясы, әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасы. 2020 жыл.
12. Сертификат. «Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында педагогтың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін арттыру» тақырыбында 2021жылдың 1-ші ақпаны мен 18-ші ақпаны аралығында 80 сағат көлемінде қашықтықтан біліктілікті арттыру курсынан өтті.
13. Сертификат.2021жылдың 29 қырқүйекпен 3қазан аралығында «Дәуір және тұлға: тіл, мәдениет, білім» атты VIII Еуразиалық лингвистикалық мектебі шеңберінде педагогтерге арналған «ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙНДАҒЫ ҒЫЛЫМИ БІЛІМ БЕРУ ПАРАДИГМАЛАРЫ» біліктілікті арттыру бағдарламасы бойынша (72 акад. Сағат) оқудан өтті. Әл-Фараби ат. КазҰУ.
14. Сертификат. 2021 жылдың 19 қарашасында келесі тақырыптағы вебинарға қатысты: «Web of Science декқорын және заманауи аукометриалық әдістерді пайдалану». Clarivate компаниясының Орталық Азия елдеріндегі өкілдігі.
15. Сертификат.17.01 – 21.01 2022 ж. «Оқу үдерісінде сандық білім беру ресурстарын пайдалану мүмкіндіктері» атты оқу-әдістемелік семинарында біліктілікті арттыру курсынан өтті. Құрманғазы атындағы Қазақ Ұлттық Консерваториясы.
16."Мектепте және ЖОО-да орыс тілі мен әдебиетін оқытудың өзекті мәселелері" республикалық ғылыми-әдістемелік онлайн-семинарға қатысушыға Сертификат (72 сағат). 2023.
17. ."Мектепте және ЖОО-да орыс тілі мен әдебиетін оқытудың өзекті мәселелері" республикалық ғылыми-әдістемелік онлайн-семинарға қатысушыға Сертификат (72 сағат). 2024.